Jak zamawiać?

Poniżej przygotowałyśmy w formie pytań i odpowiedzi informacje na temat formy zakupu naszego pieczywa. 

Jak zamówić Wasze produkty?

Najlepiej jest zamówić je przez nasz sklep internetowy.

W sklepie można wybrać trzy opcje odbioru:

  1. U nas w punkcie na ul. Jedności Narodowej 161/163 lok. 1b, 
  2. Możemy dostarczyć na terenie Wrocławia przy zamówieniu na min. 60 zł (ta opcja aktywuje się dopiero jak w Twoim koszyku będą produkty na kwotę powyżej 60 zł!)
  3. Dostawa na terenie Wrocławia i okolic za pomocą portalu fyrtel.market 
  4. Wysyłka na terenie Polski – od razu wybierasz punkt odbioru i opłacasz swoje zamówienie. 
Czy Wasze produkty mogą zawierać alergeny?

Tak. W naszych produktach mogą znaleźć się orzeszki ziemne, inne orzechy oraz sezam. Za to na pewno nie ma glutenu 🙂

Do której godziny muszę złożyć zamówienie żeby odebrać wypieki następnego dnia?

Zbieramy zamówienia do godziny 15:00. 

W jakich godzinach mogę odebrać wypieki w piekarni na Sułowska 22c?

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00. 

Czy w piekarni na Sułowskiej 22c kupię pieczywo "od ręki"?

Oczywiście. Codziennie mamy przygotowane wypieki z wolnej sprzedaży. 

Nie chcę korzystać ze sklepu internetowego. Czy mogę w inny sposób zamówić pieczywo?

Zachęcamy do korzystania ze sklepu internetowego – przyspieszy to złożenie zamówienia, szczególnie w przypadku dostawy bądź wysyłki. Jeśli jednak wolisz zamówić w inny sposób, możesz to zrobić:

  1. telefonicznie pod numerem +48 794 061 865
  2. mailowo pod adresem zamowienia@manufakturachleba.pl. 
Czy mogę zamówić pieczywo do współpracującego punktu, w którym jest mi najwygodniej odebrać?

Oczywiście. Zachęcamy do zamawiania pieczywa bezpośrednio w sklepach. Jeżeli jednak wygodniej będzie zamówić to u nas, prosimy o kontakt telefoniczny (+48 794 061 865) lub mailowy (zamowienia@manufakturachleba.pl

Rozliczenie za wypieki odbywa się w punkcie odbioru. Cena będzie wyższa od cen podanych na naszej stronie i będzie się wahać od 14 zł do 24 zł za bochenek. 

Jaką datę ważności mają produkty?

Wszystkie nasze wypieki to produkty świeże i mają 3- dniowy termin ważności. Aby „przedłużyć” ich przydatność do spożycia rekomendujemy mrożenie.

W jakich dniach prowadzone są wysyłki?

Wysyłamy nasze produkty od poniedziałku do czwartku. Oznacza to, że zamówienia złożone od środy po godzinie 15:00 do niedzieli do godziny 15:00 zostaną wysłane dopiero w poniedziałek. Wynika to po prostu z dbałości o to żeby nasze paczki nie zaległy w sortowniach i żeby produkty dotarły w jak najlepszym stanie. 

W przypadku innych pytań, zachęcamy do kontaktu.